3 vježbe za trbuh i njihove progresije

3 vježbe za trbuh i njihove progresije

- in Fitness kutak

Piše: Dalibor Petrinić

Pozdrav svima :)

Vježbe za trbuh su zasigurno najomiljenije kod velike većine vježbača. U nadi da će doći do toliko željenog “6 pack” trbuha, većina vježbača (pogotovo muških), provodi puno vremena radeći razno razne verzije trbušnjaka, isprobavaju razne suplemente (često puta i steroide), metode dehidracije itd, nebi li što prije došli do svog cilja.

To je totalno krivi pristup, a u videu objašnjavam i zašto.

Što se tiče nekih smjernica i ciljeva kojima trebate težiti sa ovim vježbama;

Hollow body vježba – krajnji cilj je 3 serije po 60sek u naprednoj varijanti sa ispruženim rukama i nogama.

Side plank – krajnji cilj je 3 srije po 30-45sek svaka strana sa razdvojenim nogama i ispruženom gornjom rukom.

Plank – krajnji cilj je 3 serije po 30-45sek sa spojenim podlakticama i laktovima više prema naprijed (duža poluga).

Krenite polako, ne preskačite progresije ako ne možete kvalitetno napraviti sve 3 serije. Kao i uvijek, fokusirajte se na maksimalnu kvalitetu pokreta, odnosno u ovom slučaju statike i držite napeto cijelo tijelo, ali ne i dah, već cijelo vrijeme dišite.

Vjerujem da ćete sljedeći dan osjetiti kada se budete nasmijali ili kihnuli… ?

Ali ono najbitnije da još jednom ponovim; sve ove vježbe su NEBITNE, ako nemate sređenu PREHRANU! A o pravilnoj prehrani, što je tabu za mnoge s obzirom koliko ima krivih informacija, ću pričati u nekom od sljedećih postova…

S Vama u zdravlju i sreći

Dalibor :)

 

 

Komentari