KRENULI GRADSKI VLAKOVI: Od danas u uporabi zajednička karta HŽPP – KD Autotrolej

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Rijeka je 3. grad u RH u kojemu se uvodi integrirani javni prijevoz putnika! Zajedničkom kartom bit će moguć prijevoz vlakom i autobusom u I. zoni na području Grada Rijeke, a mjesečne karte moći će kupiti radnici, studenti, učenici i umirovljenici

U suradnji s lokalnom samoupravom i autobusnim prijevoznikom KD Autotrolej, HŽ Putnički prijevoz uvodi integrirani javni prijevoz putnika usmjeren na povezivanje autobusnoga i željezničkog prijevoza u cilju stvaranja dodane vrijednosti za putnike i povećanja kvalitete usluge kroz povoljnije cijene karata i usklađene vozne redove, čime će se povećati mobilnost stanovništva u cilju poboljšanja kvalitete života građana.

Zajednička karta HŽPP – KD Autotrolej vrijedi od 1. rujna 2018., a HŽPP je uveo dodatne vlakove kako bi putnicima omogućio što bolje veze. Zajedničkom kartom bit će omogućen prijevoz vlakom unutar 4 zone HŽPP-a (do 40 km od Rijeke) i 1. zone autobusnog prijevoza Grada Rijeke a mjesečne karte moći će kupiti radnici, studenti, učenici i umirovljenici.

Ovom će se kartom putnici moći voziti kroz 1. zonu autobusnog prijevoza KD Autotrolej (gradske linije) te, ovisno o odabiru, zonama željezničkog prijevoza koje definira HŽ Putnički prijevoz.

Povećan je i broj dnevnih linija unutar četiri riječke zone.

Zone HŽPP-a obuhvaćaju sljedeće kolodvora i stajališta:

1. zona: Sušak Pećine, Krnjevo i Opatija-Matulji,

2. zona: Škrljevo, Meja, Rukavac, Jušići, Jurdani i Permani,

3. zona: Melnice, Plase i Šapjane,

4. zona: Zlobin, Drivenik, Lič i Fužine.

Uvođenjem zajedničkih mjesečnih karata putnicima će se omogućiti kupnja karata koje su jeftinije za oko 40% od dosadašnjih, kada su putnici odvojeno kupovali kartu za vlak i kartu za autobus.

Karte će se prodavati na prodajnim mjestima KD Autotroleja u Rijeci (Jelačićev trg 3 i Delta bb) i Opatiji (Velog Jože 1).

Vozni red HŽPP-a

Od 3. rujna HŽPP uvodi dodatnih 8 vlakova na relaciji Rijeka – Jurdani – Rijeka:

  • 4802  Rijeka (7.40) – Jurdani (8.09)
  • 4803  Jurdani (8.20) – Rijeka (8.49)
  • 4806  Rijeka (12.40) – Jurdani (13.09)
  • 4807  Jurdani (13.17) – Rijeka (13.46)
  • 4812  Rijeka (19.06) – Jurdani (19.35)
  • 4813  Jurdani (19.43) –  Rijeka (20.12)
  • 4814  Rijeka (20.25) –  Jurdani (20.54)
  • 4815  Jurdani (21.30) –  Rijeka (21.59)

Vlakovi će voziti od ponedjeljka do petka (osim blagdana).

Uz navedene vlakove, na istoj relaciji voze i 4 međunarodna vlaka (Rijeka – Ljubljana – Rijeka), koja će se od rujna, uz kolodvor Opatija Matulji, zaustavljati i u kolodvoru Jurdani.

Od 9. prosinca 2018, tj. uvođenja novog voznog reda 2018/2019. na relaciji Rijeka – Jurdani – Rijeka vozit će 16 vlakova.

Na relaciji Rijeka – Fužine – Rijeka vozi 14 vlakova.

Sporazum o integriranom prijevozu putnika na riječkom području

Podsjetimo, promotivnom vožnjom vlaka na relaciji Rijeka – Jurdani – Rijeka 12. lipnja je obilježeno uvođenje integriranog prijevoza putnika na riječkom području. Tijekom vožnje potpisan je i sporazum o integriranom prijevozu putnika na riječkom području.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Tijekom vožnje gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, gradonačelnik Bakra Tomislav Klarić, načelnik Općine Matulji Mario Ćiković, direktor autobusnog prijevoznika KD Autotrolej Marin Rajčić i Uprava HŽ Putničkog prijevoza predvođena predsjednikom Uprave Željkom Ukićem potpisali su Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Grada Rijeke.

Uz to, predstavnici Grada Rijeke, KD Autotroleja i HŽ Putničkog prijevoza potpisali su Ugovor o poticanju integriranog prijevoza putnika uvođenjem zajedničke pretplatne karte HŽPP – KD Autotrolej.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Potpisnici su kazali kako je sporazum tek početak implementacije integriranog prijevoza na riječkom području kojim se želi postići povećanje broja putovanja javnim prijevozom, što bi dovelo do smanjenja broja osobnih automobila na cestama, povećanju sigurnosti u cestovnom prometu i smanjenju ispušnih plinova.

Gradonačelnik Vojko Obersnel naveo je kako je integrirani prijevoz u Rijeci planiran još od 2002. godine, a sada se napokon počeo ostvarivati.

„Potpuna implementacija sustava integriranog putničkog prijevoza očekuje se nakon izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge od Škrljeva do Jurdana“, rekao je Obersnel dodavši kako će jedinstvena pretplatna karta koristiti značajnom broju ljudi te im donijeti veliki popust.

Također, gradonačelnik je objasnio da integrirani plan nastoji poticati putnike da za putovanja uzduž obale, u smjeru istok-zapad, koriste vlak, čemu će doprinijeti i Autotrolej koji će uskladiti svoj vozni red shodno realiziranim novinama.

Željko Ukić, predsjednik Uprave HŽPP-a tom prilikom zahvalio je na suradnji ostalim potpisnicima ugovora te izjavio:

„Drago mi je da je Rijeka treći grad u Hrvatskoj koji je uveo integrirani prijevoz jer se njime stvara kvalitetna prometna povezanost i bolja mobilnost stanovnika Rijeke i okolice za kojih će se ukupna cijena karte smanjiti i do 40%“, rekao je Ukić dodajući kako je jedinstvena karta za različite oblike prijevoza standardna praksa u Europskoj uniji.

Marin Rajčić, direktor KD Autotroleja rekao je kako putnici ovu jedinstvenu kartu mogu kupiti od 1. rujna na prodajnim mjestima Autotroleja u Rijeci i Opatiji preko Rijeka City kartice (RCC).

„Sljedeća faza ovog hvalevrijednog projekta donijet će širenje područja kojim će se moći putovati s integriranom pretplatničkom kartom na sve četiri Autotrolejeve zone i četiri zone HŽPP-a“, rekao je Rajčić te se ponadao pozitivnoj reakciji putnika.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari