“MOBBING NAD KUPCIMA U LIDLU” (2) Lidl: “Svaki kupac treba dobiti uslugu jednake kvalitete unutar radnog vremena trgovine!”

Photo: Ilustracija (Dusko Marusic /PIXSELL)

“Ovim putem izražavamo žaljenje zbog nastale situacije jer nam je kupac uvijek na prvom mjestu”, poručuju iz Lidla

Portal Riječanin sinoć je objavio svjedočanstvo jednog razočaranog kupca koji je u trgovinu na Škurinjama ušao u 21.45, obavio kupnju do 21.55 i stao u red na blagajni (radila je samo jedna) gdje je čekao do 22.11 sati, a nakon njegova upita “zašto tako” jedna djelatnica odgovorila mu je “Ako mu se ne sviđa neka ostavi stvari i izađe van”, što je on na kraju i učinio.

Naš tekst na portalu s naslovom “NEVJEROJATNO! Mobbing nad kasnim kupcima u riječkom Lidlu!?” i objava na našem Facebook profilu s pitanjem “Tko je ovdje u pravu, kupac ili djelatnice?!” izazvala je ogromno  zanimanje čitatelja i preko 700 vaših komentara na objavu na našem Facebook profilu!

Odmah ujutro poslali smo upit press službi u središte Lidla Hrvatska s pitanjima o radnom vremenu poslovnica i djelatnika Lidla, o politici tvrtke prema “kasnim kupcima” te naknada djelatnicima za eventualan prekovremeni rad.

Iz Lidla nam je stigao odgovor koji vam prenosimo u cijelosti:

Poštovani, zahvaljujemo na vašem upitu i na interesu za poslovanje trgovačkog lanca Lidl Hrvatska.

U svom poslovanju Lidl Hrvatska vodi se time da svaki kupac treba dobiti uslugu jednake kvalitete unutar radnog vremena trgovine.

Ovim putem izražavamo žaljenje zbog nastale situacije jer nam je kupac uvijek na prvom mjestu.

Pred kraj radnog vremena dodatne se blagajne otvaraju prema potrebi i broju kupaca u trgovini.

Svaki kupac može ući u Lidlove trgovine unutar radnog vremena koje je označeno na samom ulazu u trgovinu. Svaki djelatnik trgovačkog lanca Lidl Hrvatska plaćen je za svaku minutu svoga rada tako da vrijeme nakon zatvaranja poslovnice također ulazi u radno vrijeme zaposlenika.

Neprestano ulažemo u edukaciju naših zaposlenika oko odnosa s kupcima te ćemo još jednom skrenuti pozornost na važnost prikladnog reagiranja u svim situacijama.”, odgovorili su nam iz Lidla.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari