MUKE RIJEČKE LIJEČNICE Novi mobitel neprestano se kvari, VIP-ova trgovina i servis prebacuju odgovornost i ne priznaju grešku!

Foto: Ilustracija

Riječkoj liječnici mobitel kupljen u VIP-ovoj trgovini u riječkom Tower centru služi u poslovne svrhe i time su implikacije ovoga slučaja još dalekosežnije

„Vodila sam pacijenticu na hitni trakt riječkog KBC-a, predinfarktno stanje. Istovremeno komuniciram sa dvoje svojih kolega kako bi uskladili obradu u bolnici (pacijentica je dobila stent). I u jednom trenutku shvatim da me kolege zovu, ali meni mobitel više ne zvoni!? Užasna situacija, pogubna po moj posao, i potencijalno jako opasna po zdravlje mojih pacijenata!“, priča nam vidno uzrujana riječka liječnica (podaci poznati redakciji) koja posljednjih mjeseci proživljava pravu kalvariju zbog nedavno kupljenog mobitela koji se neprestano kvari, a prodavatelj uređaja – VIP – i njihov ovlašteni Agramservis u Zagrebu ne rješavaju kvar i prebacuju odgovornost na – kupca.

Još jedan dokaz kako je kupac u Hrvatskoj, a može se iz brojnih iskustava reći da se to posebno odnosi na korisnike usluga i proizvoda hrvatskih teleoperatera, prodavateljima dobar dok kupuje proizvode i koristi („masno“ plaćene) usluge, no kada zatraži poštivanje svojih potrošačkih prava, nailazi na nerazumijevanje i odbijanje.

Kronologija kalvarije s mobitelom

„Mobitel iPhone 7 sam kupila u VIP-ovoj trgovini u Tower centru u Rijeci 29. listopada 2016. Imam ga manje od 5 mjeseci, a dosad je više od mjesec dana proveo u VIP-ovom Agramserisu u Zagrebu“, priča nam dalje Riječanka i s gorčinom u glasu opisuje svoju kalvariju s prodavateljem i ovlaštenim servisom koji se s rečenim mobitelom i s njom sljedećih mjeseci igraju „ping-ponga“.

„Mobitel se dosad kvario već šest puta, a od toga tri sam ga puta nosila u VIP, a ovi opet u Agramservis. Službeno, proizvod su dužni servisirati u roku 10 dana, no uvijek je to bilo puno više dana. Zamjenski mobitel ponuđen mi je samo prilikom moje treće reklamacije te sam bila prisiljena kupiti još jedan mobitel jer uređaj koristim u poslovne svrhe“, govori nam Riječanka i opisuje simptome kvara.

„Mobitel iz meni nepoznatog razloga prestaje proizvoditi ton zvona, poruke i alarma, a također i vibraciju. Takvo stanje zna potrajati neko vrijeme, onda opet sve proradi pa opet nestane. Ukratko, mobitel se potpuno nekontrolirano ponaša, onako kako nikako ne bi trebao. Jako je nezgodno kada je riječ o mobitelu kojim se koristite u poslovne svrhe – zovu vas pacijenti, kolege a vi to ne znate. Jednom me ostavio na cjedilu izvan zemlje, a jednom na hitnom traktu…“ jada se riječka liječnica i opisuje probleme koje je imala prilikom prijave kvara.

Prebacivanje odgovornosti

„Uređaj je pod garancijom, ali VIP se zapravo od vašeg problema u cijelosti ograđuje sve dok ovlašteni servis ne potvrdi da je mobitel u kvaru i da oni kvar ne mogu otkloniti. Prvi put sam naivno vjerovala da će se to i dogoditi. Djelatnici Agramservisa telefonom su mi potvrdili da je kvar uočen i da ja nisam ni na koji način oštetila uređaj. Međutim, njihov pisani zaključak bio je posve suprotan (?!?): kvar nije uočen, a ja ubuduće neka obratim pažnju je li uključena tipka zvuka?!

Žalila sam se VIP-u no viša je instanca odlučila da je moja žalba neosnovana. Za dva tjedna kvar se ponovio, a ja sam bila dovoljno mudra da ovaj puta sve to snimim i VIPu i Agramservisu dostavim snimke. VIP-u to nije značilo ništa. Agramservis je ovaj put pak morao priznati kvar. “Popravili” su ga jednako kao i prvi (i svaki idući put) – instalirali su novi operativni sustav, a ja sam izgubila sve svoje na uređaju „uskladištene“ podatke. Objašnjenje je bilo sljedeće: obratite pažnju na to da gasite korištene aplikacije?!

Novi kvar usljedio je opet za 2 tjedna, pa zatim za 3 dana. Ovaj put snimku u Agramservisu nisu uvažili. VIP je pak išao tako daleko da su mi rekli kako sam se ja već žalila, i da sada mogu svoja prava ostvariti jedino na nadležnom sudu!

Agramservis je ovaj puta nadmašio sam sebe: kvar nije uočen, a ubuduće neka ne koristim viber, skype, whatsapp, niti messenger (i još brojne druge aplikacije za koje nikad nisam niti čula)!!

Servis: Koristiti mobitel bez aplikacija!?

Štoviše, rečeno mi je da bi najbolje bilo da mobitel koristim bez svega što sam dotad na njemu imala! Napominjem da su sve aplikacije na mom mobitelu skinute sa službenih stranica proizvođača koji garantira njihovu kompatibilnost sa uređajem. Na upit o snimci, rečeno mi je da se kvar mora moći ponoviti u njihovom servisu da bi ga oni priznali!“.

Riječanka nas nakon svega upozorava na još jedan veliki VIP-ov problem, a to je nedostatak ovlaštenog servisa u većim gradovima poput Rijeke (možda im upravo takva situacija i odgovara?!).

„Servisa u Rijeci nema. Nema ni second opinion servisa, niti nekog „bratskog“ servisa gdje bi korisnik nekom tehničaru mogao pokazati mobitel u kvaru. A činjenica što je djelatnik u VIP-ovoj trgovini vidio da mobitel ne radi – njima ne znači ništa! I to vam čak kažu u lice…“, ogorčena je Riječanka koja ramišlja o angažiranju odvjetnika i pravnoj borbi s VIP-om.

„Na pitanje koji bi me mazohizam natjerao da novi i ispravni mobitel odnosim na servis svaka dva tjedna bez ikakvog razloga, ne znaju mi odgovoriti“, dodaje riječka liječnica. „Stoga je ono što Agramservis traži – neizvedivo i stavlja me u nejednak položaj sa klijentima sa adresom u Zagrebu. Jer kada bih stanovala u Zagrebu mogla bih osobno donijeti pokvareni uređaj u Agramservis i tako im dokazati da isti doista ne radi i da ga ne uspijevaju popraviti. Stoga tražim da mi omogućite servisiranje uređaja u nekom od certificiranih Apple servisera u Rijeci prema vašem izboru.“, zatražila je Riječanka u svom dopisu VIP-u čiji je, da tragedija bude veća, dugogodišnji poslovni i privatni korisnik te ih podsjeća: „Molim da se ne pozivate na „objašnjenja“ Agramservisa kako kvar ne postoji ili kako ne bih trebala na uređaju imati viber, skype ili messenger… (aplikacije skinute sa službenog Apple storea koji garantira za njihovu kompatibilnost s uređajem!) ili kako ne znam koristiti tipke zvuka i vibracije (na četvrtom iPhone uređaju od kojih su tri kupljena kod vas!) jer snimke dokazuju da kvar evidentno postoji, a ja nemam nikakav motiv da ispravan uređaj opetovano šaljem na servis čime si značajno otežavam poslovnu komunikaciju.“.

Zatvoreni krug

„Sve je s prodavateljeve strane učinjeno tako da stvar u slučaju kupčeva nezadovoljstva pokvarenim uređajem funkcionira poput zatvorenog kruga, labirinta iz kojeg se kupac nikako ne može „iskoprcati“: Agramservis uredno naplati svoje troškove VIP-u, VIP nije dužan kupcu dati novi mobitel dok god Agramservis tvrdi da je s mobitelom sve u redu ili da su ga popravili, a jamstveni rok teče i teče. Vuk sit a ovce na broju. A a pokušaj razvrgavanja ugovora, iz VIP-a vam prijete svim mogućim penalima!“, završava svoju priču Riječanka uz želju da ovim javnim iznošenjem upozori i druge kupce i korisnike na potencijalno velike probleme s uređajima i „jamstvima“ ovog teleoperatera.

EPILOG: Upit o ovom slučaju poslali smo prije nekoliko dana i ViP-u, a dan nakon objave ovoga teksta, u petak 31. ožujka, iz Korporativnih komunikacija Vipneta dobili smo sljedeći odgovor: “U međuvremenu je servis uvažio zahtjev za zamjenu uređaja o čemu je korisnica obaviještena.”.

Koincidira li ovo s time da je priča putem medija kojeg upravo čitate iznijeta u javnost – prosudite sami.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari