NA LINIJI PREMA RIJECI Putnica zgrožena: ‘Vozač je prijetio da će prditi, a suvozač se hvalio svojom veličinom’

Foto: Ilustracija (Paval Sain/Pixsell)

Iz Autotransa tvrde kako način komunikacije i ponašanje njihovih djelatnika prema putnici nije prihvatljivo

Zadranka Stanka Vitlov bila je toliko razočarana ponašanjem vozača Autotransa da je odlučila svoju priču podijeliti s novinarima Novog lista. “Dana 17. veljače u 10 i 30 sati trebala sam putovati iz Zagreba u Zadar busom Autotransa, registracijskih oznaka RI 783-TV. Dan prije sam na kolodvoru rezervirala sjedalo (6 kn ) i dobila broj 3. Oko 10,15 sati ušla sam u bus, potražila sjedalo broj 3, odmah iza suvozača, i stavila torbicu i jaknu na to sjedalo, odmah iza suvozača.

Istog trenutka me vozač grubim tonom upozorio da se maknem od tamo i da odem iza u kabinu. Nisam imala ništa protiv, mjesta je bilo, ali sam upitala zašto. Odgovor vozača ulazi u anale Autotrans pristojnosti: ‘Zato jer ja mogu prdnuti, pa to vama može smrditi, a možete prisluškivati moje privatne razgovore’.

Zapanjena, pokupila sam stvari, maknula se tri reda niže a dok sam ustajala u mom neposrednom prisustvu vozač je rekao suvozaču: ‘to su one babe koje nisu dobile jednu stvar, pa se sad iživljavaju. Ali, ja sam sad iznerviran, ne mogu i neću voziti, vozit ću vam osmice po cesti i sad izvlačim karticu. Ni ja, niti moj suvozač vas neće voziti’. Na to je stvarno izvukao karticu iz volana i napustio bus.

Dok sam razmišljala hoće li me možda i na silu izbaciti (mladi momak, a ja imam 65 godina) te da li da zovem policiju, on se vratio i krenuo. Suvozač je pri sakupljanju karata dao i neke reklamne letke, a na moje pitanje ima li na njima kontakt telefon firme odgovorio da ima tu njegova veličina cipela i još jedne druge stvari.

Nemajući povjerenja u ovu i ovakvu firmu za suvisao odgovor i traženu ispriku i sankcije, ovo upućujem na sve medije i Ministarstvo prometa i tražim da se ovakvog prijevoznika i osoblje makne s ceste”, napisala je putnica.

Kako piše Novi list, oglasili su se i iz Autotransa te tvrde kako način komunikacije i ponašanje njihovih djelatnika nije prihvatljivo. “Budući da nam je gospođa priložila dokumentaciju, znamo identitet obojice vozača i oni će biti sankcionirani, i to sasvim sigurno adekvatno.

Zbog nas i naše tvrtke, ali prvenstveno zbog naših putnika kojima uvijek izlazimo u susret i razmatramo sve njihove reklamacije”, poručili su iz Autotransa.
Vijesti.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari