Radovi nisu obavljeni! Skela se uskoro miče?!

zgrada HŽ-a na trgu Žabica upisana u Registar nepokretnih spomenika kulture urbanističke cjeline grada Rijeke

O skeli koja nikada nije vidjela radnike nego služi samo za reklamu već smo pisali “Konzervatorima se diže kosa na glavi, ali zarada je „preslatka“?!

Međutim tada odgovornima to nije zasmetalo.

Stvari bi se ipak mogle pomaknuti s “mrtve točke” nakon što je tijekom aktualnog sata 17-te sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeke istu problematiku otvorio vijećnik Sandro Vizler (HNS) i pitao što se čini po uklanjanju građevinske skele i reklame koja nagrđuje zgradu spomenik kulture na trgu Žabica. Obersnel mu je odgovorio da to nije u nadležnosti grada ali da će svejedno poslati upit konzervatorskom odjelu koji je dao suglasnost za postavljanje skele u svrhu izvođenja radova, a očito je da u praksi skela služi samo kao nosač za jumbo plakat.

HNS se na ovo pitanje osvrnuo i tijekom jučerašnje tiskovne konferencije na kojoj je predsjednik HNS-a Rijeka Juraj Bukša izjavio kako je neosporna činjenica da tamo već godinama nitko nije vidio niti jednog radnika, a jedino što se izmjenjuju jesu ogromne reklame na toj zaštitnoj mreži. “Nedavno je tamo bila reklama za pivo, a trenutno je reklama za Coca-Colu. Sigurno ćete se složiti da Coca-Cola ne pridonosi identitetu grada. Na Korzu se postavljaju slične reklame na robnoj kući Rijeka, na početku Korza je također skela na čijoj je zaštitnoj mreži reklama za teleoperatera i sada najnovije ogromna reklama za pivo preko cijele robne kuće Korzo. Mnoge od ovih stvari ne spadaju pod odgovornost Gradske uprave, no smatramo da se bez obzira na to mora vršiti pritisak na tzv. izvođače, a i u krajnjoj liniji one koje imaju profit od ovakvog, po nama nelegalnog, reklamiranja.” – dodao je Bukša.

Juraj Bukša
Juraj Bukša

“Nadalje smatramo da se zaštitne mreže na skelama koje se radi građevinskih radova nužno moraju postaviti u centru Rijeke mogu umjesto za reklamiranje iskoristiti na niz primjerenijih i estetskijih načina kao što su primjerice prikazivanje gradske kulturne baštine, turističke ponude ili neke riječke vizure… a nikako ne želimo da nam centar grada izgleda kao katalog supermarketa. Ako se tome odmah ne stane na kraj, sljedeću reklamu možemo očekivati na skeli Gradske ure kada se bude postavljao dvoglavi orao s natpisom i slikom „akcija, svinjski vrat po 19.99 kn“. – našalio se Bukša i dodao kako nema ništa protiv reklamiranja na za to predviđenim i primjerenim mjestima, no imamo protiv nagrđivanja grada. “Uostalom treba živjeti za Rijeku, a ne od Rijeke!” – zaključio je.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari