TKO ĆE BITI GRADONAČELNIK RIJEKE? Među svim kandidatima izdvaja se jedno novo lice!

TKO ĆE BITI GRADONAČELNIK RIJEKE? Među svim kandidatima izdvaja se jedno novo lice!

- in Lokalni Izbori 2017, RIJEKA I REGIJA

Svaki dan kampanje proveo je „na terenu“, s ljudima i među ljudima, a o tome izvještava na Facebooku što je izazvalo iznimno veliku pažnju Riječana

Nedjelja 21. svibnja sve je bliže, a izbori za gradonačelnika Rijeke nakon niza više-manje maštovitih predstavljanja kandidata, intervjua, izvještaja… te javnih sučeljavanja kandidata čine se nikad zanimljivijima i neizvjesnijima. Čak usprkos tome što im je jedan veliki dio medijskog prostora „otela“ afera Agrokor odnosno posljedična kriza Vlade tijekom koje su većinu medijskog prostora zauzeli stranački lideri nominalno (brojem članova) ponajvećih stranaka.

Posebno je nekoliko javnih sučeljavanja kandidata za gradonačelnika Rijeke pokazalo da – sudeći prema burnim reakcijama posjetitelja – zapravo postoji velika želja za promjenama u vladanju gradom. Isto tako, činjenica je da iza aktualnog gradonačelnika Vojka Obersnela stoji snažna medijska infrastruktura „gradskih“ elektroničkih medija (dva web portala plaćena „masno“ novcem svih poreznih obveznika!) upregnuta u propagiranje izborne platforme samo jedne, „Obijeve koalicije“. Sam gradonačelnik posljednjih je tjedana posjetio valjda sva gradilišta, vrtiće, škole, umirovljeničke domove… otvarajući sve i sva u gradu i propagirajući svoje aktivnosti na rečenim gradskim portalima koje plaćamo svi.

Otvorili oči građanima

No ne „spavaju“ ni drugi kandidati. Odlučili su nekim svojim akcijama „otvoriti oči“ građanima i pokazati im da i oni konkretnim djelovanjem mogu ugoditi biračima ali istovremeno i razotkriti „mehanizme“ po kojima godinama vladajući u Rijeci raznim gastro-akcijama zapravo na vrlo jeftin način (a opet na račun svih poreznih obveznika!) „potkupljuju“ birače. Tako su neki kandidati pekli palačinke na Korzu, drugi dijelili slastice…

A jedan je kandidat još ranije shvatio je da mu snažna i dobro usmjerena internetska kampanja može donijeti bolju rasprostranjenost i vidljivost izbornoga programa odnosno političkih ciljeva koji će snažnom kampanjom putem društvenih mreža doprijeti do velikog broja Riječana.

Juraj Bukša (HNS), kandidat za gradonačelnika Rijeke, tako cijelu svoju kampanju vodi na društvenim mrežama, točnije na Facebooku, ali i među ljudima. Svaki dan kampanje proveo je „na terenu“, s ljudima i među ljudima, a o tome izvještava na Facebooku što je izazvalo iznimno veliku pažnju Riječana koji su brojnim komentarima iz sata u sat procjenjivali njegov izborni program i ideje za boljitak grada.

Novo lice s jasnim idejama

Bukša, doktor znanosti i profesor u Pomorskoj školi, mlad čovjek i otac troje djece, na ovim je izborima iskočio kao potpuno novo lice u politici ali s vrlo jasnim idejama i konkretnim programom koji precizno, u dan, govori o datumu ostvarenja nekih njegovih prijedloga poput izgradnje novog autobusnog kolodvora na Žabici. Vrlo konkretno i vrlo hrabro, no tko želi promjene mora i vjerovati u njih!

Nekoliko put Bukša je isticao kako su ga na ovu kandidaturu potaknuli sadašnji i bivši učenici koji su mu priznali da je on jedini političar kojeg uistinu poznaju.

No u sličnom pozitivnom tonu su ga ocijenili i gledatelji HTV-ova „Otvorenog“ koji su njegovo sudjelovanje u televizijskom sučeljavanju kandidata za riječkog gradonačelnika ocijenili najuvjerljivijim i najtransparentnijim, s čime su se složili i politički i medijski analitičari. Mnogi su zaključili da je “jedini imao konkretan program za Rijeku i da je jedini davao konkretne odgovore na pitanja”.

U javnosti je zapažen odjek imala i panel rasprava u Hotelu Continental na kojoj se govorilo o Bukšinoj inicijativi za premještanjem Luke Rijeka iz centra grada. Eminenti pomorski i srodni stručnjaci složili su se kako je njegovo prijedlog dobrodošao i izvediv.

Čovjek od akcije

No Bukša je pažnu javnosti i birača na sebe skrenuo i nizom posve netipičnih i za domaći politički život nesvakidašnjih „radnih akcija“ kada je – bukvalno – i čistio grad i usluživao Riječane. Tako smo ga mogli vidjeti na kamionu Čistoće kako prikuplja otpad te s osmijehom na licu tvrdi “Očistit ću ovaj grad”. Pomagao je Riječanima kao pekar, vozač bagera, taksist… Pomagao je medicinskim sestrama u noćnoj smjeni na dječjoj kirurgiji, strasno navijao za HNK Rijeku i obećao da će očistiti kopačke nogometašima ako uđe u drugi krug na ovim lokalnim izborima!

Dosad zaista rijetko viđena strast u lokalnih političara koju jednostavno moraš priznati kao snagu koja bi tek mogla eksplodirati dobije li taj čovjek usitinu priliku da upravlja gradom.

Zanimljivo je da prema istraživanjima odnosno anketama birači aktualnog gradonačelnika Vojka Obersnela imaju posječno 65 godina, dok Bukši raste popularnost u svakom istraživanju ali naročito među mladima. Iako se za gradonačelnika Rijeke natječe i Akcija mladih koja u Rijeci nije htjela podržati Bukšu kao svoga kandidata – zbog čega vjerojatno sada i žale. Jer baš takvog kandidata, s ovakvom kampanjom, su trebali da bi se probudilo uspavano biračko tijelo Rijeke – grada s najmanjom izlaznošću na izbore.

E pa u nedjelju izađite na izbore. Vi birate!

Prihvatio i ovaj izazov!

Najviše pažnje, pa čak i pažnju nacionalnih medija, Juraj Bukša dobio je kada je cijeli dan radio u riječkom sex shopu Touch. Poznanici, od kojih su neki (kao i on!) strastveni borci za prava seksualnih manjina odnosno ravnopravnost LGBT zajednice,  su mu i uputili taj izazov,  da jedan dan odradi upravo u sex-shopu.

Bukša je i to prihvatio: pojavio se i odradio smjenu kao trgovac seks-artiklima uz izjavu “svaki posao je pošten ako se radi po zakonu“! I nije se libio reći: „Uživao sam radeći u sex shopu”!

 

Komentari

Facebook Comments