Tower Center Rijeka lansirao vlastitu mobilnu aplikaciju u suradnji s riječkom informatičkom tvrtkom

Foto: Ilustracija

Aplikacija TOWER CENTER RIJEKA nastala je u suradnji s riječkom informatičkom tvrtkom Exevio, a korisnicima omogućuje pregled cjelokupne ponude centra, primanje obavijesti o akcijama i popustima, sudjelovanje u programu vjernosti i mnoštvo zanimljivog sadržaja

Tower Centar Rijeka uveo je digitalnu revoluciju u „shopping“: od danas je na servisima App Store i Google Play dostupna nova mobilna aplikacija omiljene riječke destinacije za kupovinu koja donosi sasvim novo, obogaćeno iskustvo kupnje.

Aplikacija, besplatno dostupna pod nazivom Tower Center Rijeka i uz moto – „potpuno shopping iskustvo“, kupcima omogućuje na jednom mjestu i „jednim klikom“ pregled cjelokupne ponude centra, prikupljanje bodova iz programa vjernosti, sudjelovanje u nagradnim igrama i mnoštvo dodatnih sadržaja.

Istovremeno, ona je i pravi izvor zanimljivih vijesti iz svijeta mode, kulture, gastronomije zahvaljujući brojnim sadržajima koje stvaraju novinari i blogeri Tower Lifestyle Magazina, dostupnima izravno iz aplikacije.

Nakon otvaranja brze punionice za električne automobile sredinom godine, ovo je novi iskorak Tower Centra Rijeka u korištenju suvremene tehnologije u radu centra, ali i društveno-odgovornom poslovanju temeljenom na poticanju izgradnje lokalne IT industrije.

Naime, aplikacija Tower Center Rijeka je proizvod riječke „pameti i znanja“, jer iza nje stoji mladi i perspktivni tim brzorastuće digitalne kompanije Exevio koja se specijalizira upravo za ovakve pothvate.

– Od samih početaka rada, Tower Center Rijeka okrenut je prema zajednici. Kao najveći trgovački centar u gradu, nismo samo mjesto kupovine ili dio turističke ponude, već i mjesto druženja, susreta, kulturnih i zabavnih događanja, ali i značajan faktor u cjelokupnoj gospodarskoj slici Rijeke. Upravo zato ponosni smo na suradnju s riječkom tvrtkom Exevio koja kao vrlo uspješan i inovativan informatički start-up predstavlja riječku poslovnu budućnost. Taj projekt i aplikacija kao rezultat pokazuje da smo prepoznali zahtjeve i potrebe naših kupaca, ali i potencijal riječke „digitalne scene“, a rezultat je izvrstan proizvod i „dobitna kombinacija“ za sve: kupce, trgovce, centar, ali i riječku poslovnu zajednicu, kazala je Solidea Kurelić, direktorica Tower Centra Rijeka.

Tvrtka Exevio, usprkos „svježini“, ima i značajno iskustvo u osmišljavanju digitalnih usluga i aplikacija, kao i cjelovitih poslovnih rješenja, a za aplikaciju Tower Center Rijeka kažu kako ih je odveo „korak dalje“ u izradi kreativnih rješenja za korisnike.

– Ova aplikacija je moćan alat s brojnim funkcionalnostima, ali istovremeno jednostavan za korištenje. Preuzimanjem aplikacije i otvaranjem računa ona postaje i digitalna kartica vjernosti kojom kupac može sudjelovati u loyalty programu Tower Centra Rijeka, vidjeti stanje svojih bodova, kao i zamijeniti ih za kupone s popustima ili poklonima na info-pultu centra. Također, aplikacija će korisnicima slati informacije o popustima i rasprodajama u pojedinim trgovinama, a dostupna je i karta TWC-a Rijeka te cjeloviti prikaz svih trgovina koje djeluju u sklopu centra s osnovnim informacijama o radnom vremenu, ponudi i lokaciji, dok se kod onih trgovina koje sudjeluju u programu vjernosti – a to su gotovo sve – pojavljuje i posebna oznaka. Poseban dio aplikacije je Tower Lifestyle Magazin, odnosno tekstovi i fotogalerije na temu mode, gastronomije, kulture, domaćinstva, kojima se pristupa izravno u aplikaciji. Aplikaciju Tower Centra Rijeka nastavit ćemo nadograđivati, pa tako uskoro uvodimo i nagradne igre za korisnike, kazao je Edi Budimilić, direktor tvrtke Exevio.

Mlada tvrtka s dvanaest zaposlenih, koja se specijalizira za izradu korisničkih programa namijenjenih trgovačkim centrima, već je prepoznata u informatičkom svijetu, zbog čega imaju priliku birati projekte kojima će se posvetiti.

– Ovaj projekt izabrali smo jer nam je predstavljalo izazov izraditi kvalitetnu aplikaciju koja će nuditi brojne raznovrsne mogućnosti, a opet biti dobro „posložena“ i korisnicima intuitivno razumljiva.

Pritom smo sretni što smo imali prilike surađivati s klijentom kao što je Tower Center Rijeka, s kojim smo se brzo sporazumjeli oko toga što i kako želimo napraviti, a vjerujem da će ova aplikacija vrlo brzo postati neizostavni dio iskustva svih posjetitelja Towera, zaključio je Budimilić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari